?Have you gone madديوونه شدي؟
.He never gets wiseاین اصلا آدم بشو نيست.
.That was the fateقسمت همين بود.
.I'm sick of youحالم ازت بهم ميخوره.
ما را در سایت proverbs# دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 76 تاريخ: شنبه 11 اسفند 1397 ساعت: 13:59